Saturday, September 25, 2010

gile x bergaya

pg2 tadik balek dr kk.ape aku buat kt kk semalam?jgn dok fikir bukan2 la weh.pas dinner trus g tang dynasty prk tido ngn sdapnye bersama2 ekon d bilik cik nora my sweet fren yey.she's so sweeeeeeeeet.ok sudah2.

pg td on the way balek ke tuaran umah green house effect ku ini housemate aku tanye.

"nk drive thru?"

"ok gak" aku jawab ngn muke bangon tdo...komfem la kan.

kt sabah ni 1 je drive thru yang ada.sini bukan bandaraya ipoh yang ada 3 drive thru.mekdi ok.bukan key ef ci.

momo pon drive ngan bergaya masok.kaunter 1....tutop.please proceed to the next booth.kejadah btoi.

jalan sket lagik....dem!

tutop???

aku masih berpk....breakfast mekdi kt sabah ni stat bukak kedai pukol brape?

ke aku yang datang awal sangat.kul 7?

parking kereta trus masok ode kat dalam....gile x bergaya punye stail ode mekdi arineh.



No comments:

Post a Comment