Wednesday, December 15, 2010

patung kertas~


*pic courtesy of mr google

penah main x patong yang macam kt atas tuh.dulu-
dulu masa kecik....cait jangan tipu le kalau kata tak penah main.dusta-dusta.

hah....tuh mainan feveret aku gak.ada 2 pasang okeh...tamak kan? pedulik...aku suke.2 patong lelaki 2 patong pompuan.simpan baek punyeeee dalam bekas tapauware kueh raya.sape pon tak boleh pegang eventho adek-adek....(xde pasal le nak bagi) kedekut ke? ah naseb le....kalau bagi komfem hancor.

bes kan main patong tuh....tukar-tukar baju.agak rajin sket lukis baju baru then kaler then gunting then bagi die try.agak bosan simpan jap...pastuh punggah balek carik mane aku humban tadi.


pe pasal aku tulis entry paper doll lak neh? heeeee.....sebenornye tetiba teringat.saje la tulis kot-kot ley sharing-sharing sape yang penah main and still simpan lagi kan.

cer tanye mane aku humban patong aku? hoh....aku pon tak tau mana aku humban sume tuh...ke dah koyak? ke ilang? ke mama aku buang? biase le....kalau aku yang simpan sure ada lagi neh.tapi kalau mama aku yang tolong simpan memang dalam kenangan punye...

p/s: nak p carik le...pastu beli.boleh gak main ye dak?

3 comments:

  1. Along, kat Penang ada long... Skrg ni 3D, baju pun cam buat dari kertas!

    ReplyDelete
  2. Pastu ada kat satu website ni, boleh main print je... Dia warnakan dulu, pastu gunting ikut titik2 tu, pastu men la tukaq baju tu. Aku penah wat aktiviti ni dalam kelas, untuk lelaki, patung dia lelaki la, untuk girls, katun dia girls... Budak2 punye la leka men, sampai cikgu pastu masuk pun cam frust sebab budak asik2 usya katun tu je... Tu waktu aku ajar Year 1, untuk tajuk colours. Tahun 2009. start 2010 aku dah tak ajar phase 1 dah... Hehehe, cari la Along, besh jugak!!!

    ReplyDelete
  3. besnye ajo budak2 men menatang neh....kalw nk ajo year 6 cam mlampo lak kan.nnti nak 1 from penang.pos!

    ReplyDelete