Sunday, October 31, 2010

**31 0kt0ber 1984-31 0kt0ber 2010**

tarikh yang sangat cun.taun ni kna ari ahad.so off day.off day means rehat kt umah wit family n my kucen n lepak2 with my frens!arini ari jadi saya....sebab tu saya gila maw pulang ipoh.

last calebrate kt sabah...no family but kawan2 all around me.die year sudah cukop 26 tahun.okeh tidak perlu bagitau ramai-ramai ok.nombor itu sangat menakotkan...

heeee bufday kalw jatoh lps orang dapat gaji maknenye perlu ade hadiah.wahh boleh pulak request2 ke? ok x payah request.sape bagi saya amek..rezki xley tolak.heee

my own request sempena cukop umo ialah
+ semoga panjang umo
+ semoga cepat kaya (keje cekgu boley kaya ke?)
+semoga cepat kawen (hahaha ni target terkini!!)

ini ialah list hadiah yang saya mau request...melampau kan?
+dslr (plssssssssssss)
+kereta honda (mengada x?)
+boifren (hahaha ini sangat merapu)

ok cukop kot...kalw ade nnti list baru plak.ari jadi kna bangon awal ke? cet rosak tdo panjang weken ku!

p/s: ari ini ari jadi saya! maxis post-paid xde kol free cam prepaid ke?

No comments:

Post a Comment