Monday, November 22, 2010

2:05a.m.

cuba tengok jam sekarang kul brape? pukul berapa datok harimau....jawab-jawab.aku ngap karang.

pukul 2 lima menit okeh.pagi.bukan tengahari yang boleh makan tengahari nasik ngan lauk ayam goreng ke ulam siap sambal belacan perah aam limau.gile kecur liur aku dh.haish..

jangan pelik kenapa aku belom tido...sila lah tanya.tak mau tanya sudah.esok isnin.patotnye pukul 10 tadik aku dh lelap d alam fantasi.

hanya sebab esok cuti sekolah je aku boleh berlagak tido lambat dekat 4 5 pagi.jadahnye along hang neh tido lambat? indahnye cuti sekolah....tdo lambat...bangon lambat...haish syok syok...jeles kan kan??

ah aku nak bangon awal gak sok pagi...kot2 le alam ria cuti sekolah kat tv3 dah stat kan?


2 comments:

  1. alam ceria cuti sekolah mane ade..cuti sekolah x lame

    ReplyDelete
  2. haish lame kot cuti sekolah....aku dh tgk iklan2 alam ria.de ben 10 weh

    ReplyDelete