Tuesday, February 8, 2011

tangkai jering

mari belajar simpulan bahasa

tangkai jering?

apa maksud menatang tuh?

bukan jering cicah sambal belacan ye

ni simpulan bahasa

khas untuk orang-orang kedekut

wahhhh

very the ticer kan?

semalam de orang kata saya kedekut!

terima kasih banyak-banyak la yew

i take it as a compliment

orang yang kata tuh pulak pernah kenal saya

untuk berapa bulan je

then move out of my life without telling me the truth

i found out by myself about him

sounds like he kantoi with me!

it took me my whole life to forget about him

thanx a lot for everything u did

well he is now happy with his family

Alhamdulillah....

me?

i wish i am happy

and last night

he can simply claimed me as kedekut??

dem dem!!

ko kenal aku pon bape bulan jek

pastuh ko lebuh hilang

ko kata aku kedekut?

celaka kan?

owh saya emo...

istighfar jap
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
saya kedekut hanya dengan orang yang kedekut dengan saya

kalau orang tu tak lokek

saya pon tak akan pernah lokek

dengan family saya paling tak kedekut

bagi saya rezeki harus di kongsi-kongsi

baru murah rezeki

doakan saya murah rezeki ye...

=)

No comments:

Post a Comment