Friday, June 10, 2011

gathering gather gather part II

lihat wanita-wanita chantek ini.....

wanita chantek jugak harus gedik...aku especially


walopon sudah bergelar mak buyong....amek gambo tetap maw beraksi 'peace'

si kenit cuba berselindung di sebalik lengan sasa aku

yang ni sangat bes sebab semua gathering ni tiba-tiba (nada juliana banos)
nah kau kaki.....sape carik pasal aku bagi! btw tekun kan kami? hikhik

rajen membaca tangga kejayaan....kau hado!

minum dalam kole pon seronok ke? jadah tah?
jangan heran eh...kedai ni bagi kole kalau oder air jag...hamek kaw

inesennye hai muka aku kan? padahal tengah stress neh!

yaya....boolartnye mata? korea sunggoh walopon tak pakai lens korea
kenit syok lagik!

tangan di bahu mata ke atas...lidah sentil sket....hidung kasik kembang!

aku penat menunggu tyme neh...harap maklom!

ok bai!

2 comments: