Friday, December 2, 2011

111111...her big day~

Ini gambar malam nikah campur ngan sanding sikit. jangan tanya aku kenapa tak susun...jawapannya ialah aku pening nak susun balik...

this is sooooooo cute!

aku aci kerat jari...angah aku tak de rasa pape pon masa ni. die lagi sebok belek bunga pegang tu

inai sangat hitam nok!

hah tetiba gambar sanding

tetiba gambar family with baju tema pink belac! (sedap lak sebot belac walopon sebenonye pink belacan)


As uolss semua tau my sister dah bertunang last year. her big day was 11-11-11 what a beautiful number. they bothe engaged for 1 year and 2 months if tak silap.

So akad nikah tarikh cantik 111111 right after isyak. nak pilih time nikah ppn kontroversi sebab tok kadi tak nak buat pukul 11 pagi.WTH betol tok kadi neh. tempat nak nikah pon kontroversi sebab tok kadi tak nak datang rumah.songeh gile! die soh buat kat mesejid.
Eh bukan ke masa kursus kawen orang tuh kata afdal buat kat umah ke? katanya tak elok kat surau sebab orang yang masok mesejid jarang hormat mesejid ni.anak-anak dok main dalam tu riuh rendah, pastuh ada lak dok bawak hantaran masok seolah-olah tidak memuliakan mesejid.pastuh amik-amik gamba pelok-pelok cium-cium tak elok katanya.dah tu nape bile nak nikah lain jadiknye? oh emosi pulak.janji dah selesai.

Kenduri pada 12-11-2011. sangat kelam kabut sebab pagi tu hujan super lebat! sumpah kami semua cuak nak mampos. Apa nak jadik kalau hujan tak berhenti? adoiii la puuun. pukul 10.30 pagi Alhamdulillah hujan stop.syukur.then terus buat baca tahlil and yassin. lepas tu trus kenduri pon start. Malas bebel banyak...uolls layan gambar je k.


ni abah saya punya turn tepung tawar renjis-renjis dipilis

ni turn mama lak tepung tepung (apesal de line lak ni?)

masa pengantin baru sampai...sory kena tunggu lama.baju pengantin pompuan de buat hal!

adik saya yang gojes sekali pada hari itu...sumpah lawa.korang kata tak lawa pon aku tetap kata lawa! aku tak kesah...

aku yang gojes jugak wakakakaka....gojes kan kan kan? gojes dan gemok. Deng!


No comments:

Post a Comment