Sunday, December 19, 2010

bills on him...yeehaa

ingat lagi tak arituh ada bagitau alan belanja muvie? narnia 3d yang rege tiket 2o hengget? hah tenkiu alan....

ingat lagi tak bila aku kate len kali belanje la lagi.....ingat tak? hah...

semalam betol-betol punye alan belanja okeh.tak tipu.bukan propa.kali neh bajet nak belanja pegi penang...haria don.tapi tak jadik atas tuntutan kerja...alan memang suke keje.lagi-lagi Kampar kan?

sebabkan ipoh ni tak ada sol gaden (keadah le ipoh neh.....ape yang dorang ada?) konon-konon nak makan kat dominos...sekali nah kaw penoh sesaje.

last-last decided pegi pizza hut je.jadik le.orang belanja okeh...jangan kaw nak lebih-lebih plak.


ni hasilnye....pan kosong.nampak sangat semua lapar.oder set 6 orang walopon yang ada 5 orang je pon.macam biasa aku jek bunga di antara kumbang...(wah makin pandai guna ayat bahasa melayu).mane aku de kawan pompuan kat ipoh ni don...semua dah kawen.harap maklom.

ramping kan....kelihatan berjaya tahan perot

Ini lah kumbang-kumbang semalam...wakaka...semua sedang control perot dengan sangat bergaya.ramping kan? nampak ape alan pegang? paper bag SONY.bukan beli psp don...beli dslr don.kehkehkeh....beli jugak kamu.bagos2.jebik yang baju kuning tuh mangsa debik aku...dok tak diam.keje nak main bell dalam pizza.dapat gak peluang aku taboh die semalam.tak sakit kan jebik?

cer teka lagu ape? love story okeh...syihan nyanyik

Lepas makan harus la menyumbangkan suara.karok lagik! alan jugak belanje okeh....semua pon alan.tenkiu alan! muroh rezeki kamu nanti....

Alan sudah ada membership card kat e-box.harus pinjam kalw mau karok dengan harga diskaun...tak gitew?

karok sampai pukol 2 pagi.hamek kaw.

nyanyi lagu negaraku kah?

Syihan a.k.a penghulu sampai dah berdiri....sangat feel melalak.lagu sume pilih yang tinggi-tinggi high pitch.bajet ziana zain gamaknyew? sudahnye semua kua dari bilik tak ada suara.aku suara ala-ala arbok sket la semalam....sebab jerit lagu gemuruh (search n wings).terbaekkkk!

harus le tunjuk cincin ye dak?

Ini aku tengah melalak.....lagu pe tah tyme neh? kredit to jebik sebab snap.

sangat seronok...walopon serabut sebab cuti dah nak abeh...dem!! aku tak mau hengat semua ittew. yuk.....berhibur lagi!

p/s : saya cekgu ek?

No comments:

Post a Comment