Thursday, December 16, 2010

J Card Day!!!!!!

tengok tajok pon sure dah paham kan kan kan? ada ke yang tak paham? ke tak penah dengar? hesh...tak pe.di maafkan...

ape menatangnye J Card Day neh?

neh namenye.....hari beli belah sampai rebah sambil berebot dengan lautan manusia yang tak tau punca mana datangnya di Jaya Jusco sambil menggunakan kad Jusco untuk mendapatkan point (sahaja...bukan dapat diskaun!)

okeh...paham dah semua? bagus. tak payah nak explain panjang lebor.untuk lebih paham silalah jamu mata dengan gambar-gambar yang super tak cantek di bawah ini.


nah kau nyah....ramai kan manusia? aku pon tak tau mana datangnye ramai-ramai neh...semua baru keluar dari sarang ke? ke dorang baru balek dari obersea? haish...sumpah pening don.aku kena pikir mane nak menyelit.dem! bau? tak payah sembang.....sila imagine sendiri!

gambar kedua....ni kat carlo rino.meriah tak banner depan kaler pinky-pinky ittew? meriah dan mengghairahkan bukan? sila istighfar banyak-banyak bagi mereka-mereka yang belom dapat gaji seperti saya......saya paham perasaan anda.saya sudah sawan tadi okeh!

gambar di atas ialah mama saya....Puan zainab a.ka. Kak Nab. sempena j card day neh aku bagi nama Kak Nab Kirai....

sebab ape Kak Nab Kirai? sila tengok gambar di atas di mana beliau sangat besungguh-sungguh mengirai baju-baju ittew.(sronok Kak Nab?) tapi kirai-kirai pon berbaloi....beli jugak.

mama beli 1 flowery cotton top.saya beli 2 lai...amek kau.lawan Kak Nab nampak?
murah nyah....mak tak tahan.

jenama? jangan mimpi le kat jusco ipoh yang kecik tonget neh nak hadap Zara ke Dorothy Perkins ke? Scarlet jew....blasah.ada aku kesah? janji vogue malatop nok!

lepas baju handbag pulak...ye dak? baru lengkap kita sebagai kaum hawa bile bersopink. mak suke nyah butik neh.ges! memang nanges-nanges sawan jek rasenye tadik! ah ges kijam!!aku belom gaji lol!kenapa mesti sale sekarang?kenapa? kenapa? kenapa? demmmmmmmmm!!!!!(protes emosi)

sumpah murah........arghhhhhhh (pingsan jap)mama tak mau belanja along ke? sempena belated bufday yang lampau ittew? tidak dilayan....pasti le kan?

lantas....aku melangkah dengan hati berat dan ada sebak-sebak sket dengan diiringi doa.....(mintak-mintak tak de orang masok kedai ges neh...amin!) kijam? tak la...

pegi pukol 12 suku...melilau kat parking dari bawah ke roof top dan turun semula dalam sejam (cilakak ramai orang nak mati punye!)

tuh hasilnyew....hahahaha walopon nampak sikit...berjaya menebus (bagus tak aku guna bahasa ibunda?) 20 hengget voucer yang tidak boleh digunakan pada hari ini.cait...sok la kan kena pegi lagi? suka hati kau je jaya jusco weh...tau le umah aku belakang ni jew...agak-agak lew!

plastik baju telah dihempap dengan sasanya oleh plastik sabun 2 kampit (mama nak bukak dobi gamaknyew ye), plastik sayur-sayuran dan plastik besarrrrrrrr sekali iaitu cadar untuk bilik pengantin angah.amek kau...awal gile beli.katilnye aku tak nampak lagi.cadar dah ada!

siyes murah cadar ittew dan kalernyew sangat shuwiiiiit......lilac lavender kaler.(orang melayu panggil ungu pelan...hah paham ke?)

gambar-gambar lain ada...tapi celekom berokben neh ala-ala bongek seket kan? lembab sumpah....

p/s: terdera tak jewa macam saya?

2 comments:

  1. huwaaaaa
    nape x beli tok aku skali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. watpe beli kt hang...dok lam utan jew tidak perlu baju2 kan

    ReplyDelete