Monday, December 13, 2010

musim kawen-kawen

musim cuti neh cam biasa memang ramai le yang brebot nak kawen.kalau x cuti sape nak kawen.kalau kawen pon sape nak g.orang keje la.ari cuti pon de gak orang keje.yang cuti pon budak sekolah ngan cekgu cekgi je pon.

bile sampai musim kawen-kawen gak saya selaku yang belom kawen akan gelisah.jiwa x keruan.otak jem.dem.bukan gelisah ex boipren kawen lol.tuh dah xde jiwa dah.ramai sangat dah bekas kekaseh kawen hahahaha.gile ayat xley blah!

benda yang buat aku gelisah bile orang tanye
hang bile nak kawen?

along bile lak?

bile nak rase nasik minyak kamu lak?

dem!!

kalw sape jek tanye soklan tuh otomatik peloh aku stat balek.memang le aku kuat peloh.pas mandi pagi pon peloh kaw-kaw.gile hape?

tapi yang neh lagi dasat.peloh sejuk-sejuk sket.ngek aih.mane aku de jawapan? kalau ade pon jawapan cliche dohhh!

larat ke aku nak jawab ..............jodoh lom sampai! cliche cliche cliche dohhhh

xkan le aku nak jawab

saya lom ada boipren....nah kaw gile jawapan desperate
nak mampos.kalau makcik-makcik yang tanye aku bantai jawab camtuh mesti nanti de sesi gosip ngumpat-ngumpat kan.....

hah....die tuh bukan baek sangat.rupe pon xde tuh le pasey xde yang nak kot ye?

gemok sangat...mane le nak laku.x lawa mane pon.

hah amek kaw....tuh benda biase kalw orang melayu okeh.bukan auta.ni fakta.

korang ingat aku selaku tuan empunya badan tak de jiwa ke? taw x ape aku rase?

ah tapi ape aku kesah.....jodoh tuh part of qada' n qadar. bukan kite yang tentukan.kite juz usaha.

walopon aku dah macam neh rope bile sampai musim kawen-kawen.

p/s-sape nak saya....... angkat tangan? boleh ke usaha camneh? kih kih kih


4 comments:

  1. stress??!!! pe lg jom karok!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Sape la bongok kate along ni tak cantik?! Bongok!!! Bongok!!! Bongok!!! Kenal dulu la baru tau!!!

    ReplyDelete
  3. amir....rilex bawak bertenang.tarek napaih.lepaih.ok...

    ReplyDelete