Thursday, March 31, 2011

end of march

Masa sangat cepat...arini dah ujung bulan Mac. Rasa baru semalam Januari.Cepatnya?Sekadar merenung apa pencapaian diri setakat ini....apa resolusi yang telah dipenuhi.emmmmmm.........saya harap telah ada.

Apa yang saya dah buat? 3 bulan di semenanjung. Bohong kalau saya kata tak rindu sana.Bila fikir balik ada sedikit sesalan....kenapa saya bertindak terlalu cepat?

Umur masih muda.....

Komitmen keluarga belum ada....

Harta apatah lagi....

Sepatutnya saya masih tunggu di sana...menimba pengalaman berharga, mengumpul dana harta, merantau tanah seberang....

Cepatnya saya buat keputusan untuk pulang dari sana. Bukan bermaksud saya tidak bersyukur di sini....

Saya bersyukur kerana dapat meneruskan perjuangan di sini...saya bersyukur semakin hampir dengan keluarga....saya bersyukur dikelilingi rakan sejawatan yang membantu saya....

Paling ketara...saya bersyukur kerana berpeluang mengenakan tudung semula.Mungkin ada yang mencela saya bertudung hanya ketika kerja...memang saya akui.Bagi saya peluang untuk bermula semula.Perlahan-lahan saya menyukainya....sampai masa saya ingin kembali berhijab.Betul saya suka.....

Ajarkan saya semula....banyak telah saya alpa. Ajarkan saya semula tentang segala-galanya....

No comments:

Post a Comment