Sunday, March 13, 2011

my very first tyme

saya bersama sepanduk yang menang no 1 ye...

comel kan budak berdua neh....pra-sekolah kat sekolah saya

ni menang no 2 kalau tak silap....

ni sepanduk dari team KRS....no 3 ke no 2 camtuh la

nampak sangat pompuan yang buat...ada bunga ngan rama-rama.

cekgu puteri islam yang buat ni

ustazah khadra ngan ustazah mazura

saya tolong kaler-kaler je...

walopon bukan puteri islam

tapi saya hepy sebab tolong n dorang menang

my very first tyme join perarakan maulidur rasul

jangan pelik ye...

hakikat sebenar

dulu saya sekolah methodist

sory la nak rasa event-event macam neh...hado

jangan heran nape saya sangat la eksaited...

penat jalan kaki pon tak ape

eksaited doh!

2 comments:

  1. rindu nyer
    dulu ada la jgk join masuk lukis lukis spanduk camni kalau tibe ke maulidur rasul ke apa ke


    Have a nice day. 
    •*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*.¸.•*´¨`*•.¸¸.•*'
    (\_(\ ...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*
    (=' ;') •::::::::Ahh choom….. :::::::::::•
    (,('')('')¤...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*

    |Blog Menggemok|

    ReplyDelete
  2. bes gak kan lukis-lukis....jalan-jalan pusing kampong eh

    ReplyDelete