Wednesday, March 30, 2011

saya senyum sampai telinga

Last monday ( 28/03/2011)

Saya selaku pengurus pasukan merangkap coach merangkap guru pengiring telah membawa player netball sekolah untuk pertandingan netball peringkat daerah hilir perak.

Kami dalam kumpulan A.macam biasa lah janji -janji melayu ni.konon nak start game pukul 8...budak-budak dah warm up sampi dah tercooling down baru nak start!
kesimpulannya mula 9.15minit di saat matahari dah terik memancor....(usin sunggoh).
sesia jugak la aku beria-ia bangon awal gerak balek dari Ipoh pepagi buta sampai 2 3 kali terlelap.style ah aku drive arituh.

Dalam kumpulan A ada 3 game...2 game menang tapi 1 game kalah tipis.8-6 je pon.masih boleh dibanggakan ye dak?so layak ke semi final!

Masuk semi menang lagi....syukur!!!!!!!!!!
masa ni aku dah lompat tak hengat punye.syok giler weh...sebab cekgu ke coach sekolah tuh stok-stok poyo nak mampos jugak la.

Masuk final...yeehaw!! Final jumpa dengan sekolah yang telah berjaya kalahkan sekolah yang menyebabkan kami kalah dalam kumpulan A tuh.

Korang faham tak? Agak tak faham boleh baca balik ayat di atas sampai pening.kehkeh

Bagi yang faham bagus.itu tanda BM saya tak kurang hebatnya ye.

Main dengan rakus+ada sikit elemen emosi+ghairah sikit....gila kuasa pon ada.Lalu kami pon menang

yeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

panjang benor!

syok punye pasal le katakan.tak sesia aku tren bebudok neh.penat weh.gile ape tak penat?

aku boleh sengih sampai telinga dah.

nak makan pon berselera sikit

kalau agak nak muntah baca post ni sila abaikan

korang patot rasa syok aku neh.

sharing is caring

tak gittew?

;)






2 comments:

  1. heeee...xla.budak2 tuh yang pandai main.walopon sangat la penat nak control

    ReplyDelete