Monday, January 24, 2011

malang day

awal pagi tadi....

hari ni hari malang saya agaknye...tak pon hari terkena sumpahan langgar biawak kot eh? pagi tadi masa drive nak balik hutan neh saya terlelap.hah lebih kurang macam tertido kejap ah sambil pegang stereng kete dan follow belakang treler...sila imagine ala-ala kl drift gitew.

sumpah saya terkejut bile terjaga balik.nasib baik le kejap je don.kalau 5 minit saya lelap? komfem ke alam barzakh dah arini.

saya rasa saya mengantuk sebab folo belakang treler yang super slow kot eh? nak kata tak cukop tido mustahil jugak.saya tido pukul 10 malam semalam ye....gilak awal!

petang tadi pulak....

saya langgar kereta orang. babis betuls.saya himpit ke tepi konon-konon hati ni mulia bagi jalan kat kereta pesona yang drivernya ialah lelaki ye...saya ulang lagi.LELAKI!!!

ape bangang la pompuan yang kena berlagak gentleman neh? sebab engkau aku pegi senereh (bergeser) kereta orang ngok!

marah ni...rasa bersalah pon ada.kompius perasaan dah.marah sebab kenapa saya boleh tak perasaan yang kereta saya tak lepas nak himpit tadi tuh??

rasa bersalah sebab owner kereta tu tak ada masa tuh.naseb baek la kereta saga lama yang dah agak uzur.kereta ittew tak calar pon.tertanggal line tepi tu je.ada lak masyarakat kat situ yang tolong pasangkan balik dan suruh saya belah dari situ cepat.

thanx to those who helped me juz now....i was really scared!

kereta myvi darlink saya?

kemek n calar....

really sad.....:(

2 comments:

  1. datang dari hotchat hotfm..kami blogger..hik2..
    selamat berblogging..
    nak baca blog insan terpilih..jenguk2 la blog saya

    ReplyDelete
  2. gilak la..kemek ke keta ang????
    teruk ke??
    ape bodoh sgt mamat tuh??

    ReplyDelete