Thursday, January 27, 2011

saya rasa saya feymes


tajuk entry macam biasa sumpah poyos....kehkeh.bia le bagi saya poyo sekali sekala.bagi je la...
saya rasa saya feymes...ah poyo kesekian kalinya.

alang-alang buat entry harus la poyo tak gittew?

saya bukan artis...jauh sekali personaliti.tapi kenapa buat pengakuan konon feymes?

saya keje cekgu je pon...ape jadah nak feymes? ko dah tulis buku ke? ke ko dah pernah buat public speaking depan datok-datok? ke ko join jadik adun?

kenapa saya saya saya agak feymes?

anda layak digelar feymes
kalau.....
.
.
.
.

budak-budak sekolah sebot nama fesbuk an
da ketika anda sedang membaca grammar note dalam kelas

mereka mencurik share gambar-gambar yang anda haplod di page fesbuk anda tanpa anda sedar

budak-budak memberitahu anda ape nama anak kucen anda ketika anda sibuk berhempas pulas menjelaskan ape itu pronoun
.
.
.
okeh...korang ada ke ciri-ciri di atas? hoh komfem tak ada kan?

memang sah saya la lagi feymes kalu gittew...kalau meluat jangan teruskan bacaan....dikhuatiri muntah hijo.

kenapa saya khuatir (bagus gila kosa kata bm saya kan?)korang muntah ijo?

sebab saya ada semua ciri-ciri di atas okeh...

kehkeh

feymes kan saya?

abaikan gamba yang membuktikan saya feymes ittew

2 comments:

  1. hehehe...truskan berblog...citer bewak tuh buat aku gelak tak abis2. hehehe laki aku dok jeling pelik dah. yehawww!!

    ReplyDelete
  2. mayseh sudi baca weh....sumpah aku maseh trauma jmpe bewok.

    ReplyDelete