Saturday, January 22, 2011

tragis

tadi ada sekolah ganti untuk raya cina...abeh skolah as usual trus rempit bersama myvi untuk pulang ke Ipoh. saya sudah jumpe satu lagi jalan balek Ipoh yang sangat cepat sampai. Kena lalu kat Seberang Perak pastuh masok Bota Kiri pastuh kua kat simpang ke Seri Iskandar. kehkeh sumpah cepat.jimat setengah jam travel.

ari neh saya lalu lagi jalan Bota Kiri tu.saya rasa tak berapa laju la kan kalau 100km/j? standard le kan?kehkeh.....

tengah sedap laju tetiba saya nampak kelibat menantang panjang-panjang gitu dok kompius-kompius nak lintas jalan.
saya dh try slow....dia x jadik lintas.then saya laju...lantas dia pon melintas.

kalau dah saya laju dia pon lintas....sekian la saja riwayat hidup biawak tu.kepala dia hancur.saya tgk melalui cermin depan je.saya tak berhenti pon.

saya mintak maaf banyak-banyak biawak...

sekarang saya cuak...orang kate biawak petanda tidak bagus....T_T


No comments:

Post a Comment