Thursday, January 6, 2011

semua itu bohong



pernah ada lelaki panggil kamu-kamu sayang?
komfem la ada kan?
betul ke dorang tuh betol-betol sayang?
kalau betul bagus....bahagia ke akhir hayat
kalau panggil untuk sedapkan hati kita?
panggil untuk pujuk hati kita?
tak pun panggil sebab terpaksa?
panggil sebab nak sesuatu daripada kita?
pernah rasa semua tu?
ada yang pernah rasa
ada yang tak pernah rasa (perfectnye hidup kaw eh?)
saya antara mangsa yang dah tak larat nak rasa!!
rasa sedih
rasatertipu
rasa meluat
rasa cam bodoh dungu pon ada jugak
yes....memang saya rasa sangat la bodoh
sampai tahap
kadang-kadang terfikir nanti kalau le ada lelaki yang betul-betul
maksudkan
perkataan sayang tu...
saya akan percaya ke tak?
ah memang kesian la incik tuh nanti kan?
silap-silap kena terajang ngan saya
tak pasal-pasal incik kena penerajang
tak gerun
ke?
hari ni orang yang sama hancur luluhkan hati saya
ulang panggil saya sayang
babi!!
saya bencik dia!!!!
stop calling me with dat word!
ko mana pernah sayang aku!
argggggggggggggghhhhhhhhhhhhh
pesal ko along yang tak tentu arah sangat?
gile?
jangan nangis...kang
tampar diri sendiri
kot maw
ok ok
tak maw tak maw
ni rupe saya sekarang....




2 comments:

  1. along...
    meh kite lepok ipoh.
    jgn sedih2 yer..
    just believe that 1 day, someone will call u 'sayang' n he will 'sayang' u for real..
    =)

    ReplyDelete
  2. huuuu tenkiu pida....hopefully ada la yg betol-betol kan...

    ReplyDelete