Thursday, January 20, 2011

saket hati kah saya


tajuk entry macam emo lagi je kan

bukan emo sangat la....sket-sket meluat je

ape pasal saya emo?

saya emo tak tentu pasal je kan

kehkeh

nak cerita jugak walopon tak ada sangat yang baca...

belog ini saya punye

sukati la nak tuleh ape pon kan?

saya terbukak profile kawan saya ini merangkap ex boipren

die dh keje kat ipoh

before this kat klang

ye la taw le orang key el

sana urban

bile kena keje kat ipoh memang terencat le sket

hape pon tak ada

harap jusco je ngan ipoh parade yang suam-suam kuku tuh

tempat melepak pon tak banyak mane sangat

kire memang tak happening langsung la ipoh ni

engkau kan urban+happening nak mampos

lepak with all sexy chics around you

pot lepak key ell pon bukan agak-agak la dohh

kire ipoh neh jauh panggang dari api la don

bukan standard kaw pon

TAPI DON....

tak payah la mencikaikan ipoh

bile mesej kt henpon pon tak sudah-sudah merungut!

lekeh sangat ke ipoh?

saya orang ipoh

i'm totally proud with Ipoh bro.....

walopon x happening ada aku kesah?

ipoh still dalam standard tersendiri

masih ada bangunan lama yang cantek untuk photshoot dohhh

klasik

antik

hah pe lagi?

orang ipoh silalah tambah

p/s : meluat!!

sape sape orang ipoh yang tak kenal bangunan neh saya rasa macam maw sepak laju!





1 comment:

  1. perggghhhh..mmg sial kot...
    asal poyo sgt mamat tuh..
    da lame idop ke???
    hebat sgt ke kl tuh..
    hishh...
    mcm sial kot...
    ipoh mmg la x bnyk benda tp ipoh klasik kot..
    hishhhh..bongok gler mamat tuh..

    ReplyDelete