Tuesday, April 12, 2011

i wish for a miracle

saya tunggu miracle untuk 2 benda

1) saya hope my action kids boleh menang sok untuk district level

2) saya jugak hope orang **d tuh akan kol bagitau saya x payah pergi pasak 100 menatang kejadah pon tataw la

banyak lak miracle aku nak eh?

tamak untuk esok je kot

kalau dapat le kan?

pasak tuh program ape pon aku tak tau la.bodoh hape orang-orang **d neh??? kan tau ada program action song daerah esok pukul 2.30 ptg?

kenapa la manusia-manusia durjana ni betol-betol la tak boleh nak pakai hotak berfikir?

maknanya akan ramai la cekgu yang terlibat kan?

aku la salah sorang manusia yang terlibat esok tuh?

aku jugak la yang kena pergi pasak bodoh tuh

untuk pengetahuan semua action song esok pon 2.30 ptg jugak ye

aku la yang melatih dengan sorang lagi ticer

tentu-tentu la aku nak tengok hasilnya esok kan?

yang pasti aku dah tahap berairmata dah pagi tadi

memang celaka!!!!

kan aku dah syarot lagi!!!!

aku tak suke menyumpah orang ni

tapi sebab tahap kebodohan yang melampau-lampau pegawai-pegawai bajet bagus tu kan?

maka aku pon mensyarot kembali!!!

kalau menang esok baru aku maapkan korang

kalau tak forever aku dendam kot?

syelake lagi!


No comments:

Post a Comment