Thursday, April 7, 2011

menarek soal saya part 2

hari neh wat entry mengada lagi

saya banyak sangat keje

tapi saya super malas nak buat

tambah-tambah lak sebab kat umah kan?

no work can be done at home okeh

arituh dah bagi 3 benda patot taw pasal saya kan?

arineh nak bagi brape lak eh?

bagi je la brape-brape pon

dah name pon belog aku!

  • saya ada masalah PMS yang terok setiap bulan iaitu.....membenci orang.kalau agak-agak meluat gile tengok orang-orang tertentu maksudnya dah nak mai bulan.kahkahkah....tapape kan? tapi ni memang betol weh...even dari zaman belajar dulu lagi

  • saya sangat suka minum green tea dalam botol cap lipton tuh.tapi without jasmine la.tak leh tahan bau bunga tuh....penen.kalau green tea saje pon okeh lagi asalkan no jasmine added.

  • penggemar flip-flop yang setia+gila+rambang mata dan segala mende elah lagi.sampaikan mama slalu cakap....pakai dah stylo dari atas tapi sampai bawah sliper je?kehkeh....percayalah saya hanya akan kua umah dengan sliper sahaja.takde maknanye nak melawa-lawa dengan kasot tumit bagai,wedges tinggi-tinggi sampai patblas inci.sangat la tak comfy.sedap ke jalan window-window sopink pakai heels dok menonggek je? gile seksa kaki seksa pinggang.kasut pakai hanya di sekolah sahaja...tu pon bukan heels ye.ballerina jek...baru la rock chic ticer!

No comments:

Post a Comment