Wednesday, April 13, 2011

miracle happened

semalam dah bagitau hari ni ada action song competition kan?

kul 2.30 ptg kan?

ada 8 sekolah dari 8 kelompok

macam aku bagitau semalam aku tak dapat tengok

sebab kena pergi kursus bodo sket kan?

hah!!

memang aku tak dapat tengok walau sebesar semut merah pon

aku kena hadap benda ngok

aku punye jasad je kat kursus

jiwa memang tak ada langsung

berry kat tangan dok keje mesej Miss Ong

Miss Ong is my partner who teaches action song as well

tiba-tiba tak ada reply

tiba-tiba nyawa aku macam berenti

tiba-tiba aku rasa macam nak larik kuar dari tempat tuh
.
.
.
.
.
.
.
.
tiba-tiba Miss Ong kol

number one!!

ha??

number one!!

ha??

we champion!!!

ha???????

okeh kali neh aku terus jerit sorang-sorang

sambil tutop mulot sebab dok dalam dewan piepiedie

aku tak dapat nak lompat-lompat

aku tak dapat nak jerit-jerit

naseb baek sekolah aku menang

so aku maapkan pihak piepiedie yang buat kusus tuh

kan aku dah janji semalam kan?

sila doakan kami menang peringkat negeri nanti ye

bulan May depan...

saya masih sengih lagi!


No comments:

Post a Comment