Thursday, April 21, 2011

kena pinang ke?

umo2umo nak senja neh memang harus la risau kalau belom kawen

ye dak?

aku pon antara yang tergolong la ni

sape tak risau hoi!

layak dah kena panggil andartu kot

tadi sembang-sembang

sembang buang masa memang feveret aku la

tapi ni sembang online

isunye dengar-dengar die nak kawen

bagus la kan?

aku memang suke dengar orang nak kawen neh

tapi die kate aku yang nak kawen

hapejadahnye

aku cakap aku belom lagi sebab dok tunggu lagi

kot-kot ada yang nak mai

sekali tiba-tiba

nanti abg *** masok minang
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pingsan lapanblas jam jap

gile aku sengih-sengih

trus tutop lappy

jalan p kantin sambil sengih-sengih

nak kata hati berbunga ke

ke nak kata jiwa ada rama-rama?

ah aku kompius

walopon aku rasa tuh gurau semata-mata

aku tetap sengih je.

kenapa aku kata die bergurau?

sebab bila aku sakat die balek

soh datang umah jumpe abah

die jawab
.
.
.
.
..
.
GULP!!

sekian

;)

2 comments:

  1. dun wory..u will find mr ringht nnt along..adik mu ini akn selalu doakan ang..hee~~

    ReplyDelete
  2. tenkiu my sis....it doesn't a big matter for me

    ReplyDelete