Saturday, April 23, 2011

sebab apa saya.....

sebab apa saya......

1) buat blog ni?
sebab saya nak merepek...masa kat sabah tahap merepek saya terhad.so dalam benda ni la saya merepek sorang-sorang okeh.

2) jadik ticer?
sebab saya tak nak membuang masa belajar tapi lepas tu payah nak pikir keje...pastuh dok menyendeng isi kaypielai lak.

3) mengada-ngada?
suka hati aku la nak mengada pon....bukan aku bini orang pon ye dak?

4) kuat makan?
sebab bila dok pulon diet pon hasilnya.....haremmmm tak kurus-kurus pon noks!

5) suka sama dia?
kalau tak suka kat dia nak suka kat sape? tak kan laki orang kot? ko nak mampush!

6) belom kahwin?
sebab tak ada orang nak lagi...kerlas tak jawapan?

ni soalan feveret semua orang termasok cekgu-cekgi kat sekolah aku
aku pon tak de jawapan.
soalan ni akan semakin hangat menjelang bulan 6 ni
siapa-siapa ada jawapan bernas boleh list down kat aku
rujukan nanti
berguna tuh!

No comments:

Post a Comment